۴ پاسخ

همون روز اول

من بعد از چهل روزگی گن گرفتم میپوشم نمیدونم اشکال داره یا ن ...میگفتن شکمتو ببند تا جمع بشه منم حوصله نداشتم ببندم گن گرفتم

من ک نبستم

رو تخت بیمارستان میبندی بعد میای پایین دیگه . البته بیشترش رو لگنه که محکم نگه داره .
بعد اینکه بخیه رو کشیدی بالاتر میبندی ورم شکمتم بره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سیزدهم بارداری
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری