همون روز اول
من بعد از چهل روزگی گن گرفتم میپوشم نمیدونم اشکال داره یا ن ...میگفتن شکمتو ببند تا جمع بشه منم حوصله نداشتم ببندم گن گرفتم
من ک نبستم
رو تخت بیمارستان میبندی بعد میای پایین دیگه . البته بیشترش رو لگنه که محکم نگه داره .
بعد اینکه بخیه رو کشیدی بالاتر میبندی ورم شکمتم بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.