۷ پاسخ

دکتر من گفت از بعد دو هفته ببند ولی نه خیلی محکم. روزی چند ساعت بعد کم کم بیشتر و محکم تر . ولی اصلا نباید بهت فشار بیاد

دکتر من گف از دوماه بعد

خانما تو روبیکا گروه زدم بیایین دورهم باشیم هر سوالی چیزی هم داشتین بپرسین
پیام بدین اد و عضوتون کنمi_fatiw_x16

من از بیمارستان

بعد دوهفته

از دوهفته بعد

من روز ۶ بستم روزی دو‌سه یاعت

سوال های مرتبط

مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی