دکتر من گفت از بعد دو هفته ببند ولی نه خیلی محکم. روزی چند ساعت بعد کم کم بیشتر و محکم تر . ولی اصلا نباید بهت فشار بیاد
دکتر من گف از دوماه بعد
خانما تو روبیکا گروه زدم بیایین دورهم باشیم هر سوالی چیزی هم داشتین بپرسین
پیام بدین اد و عضوتون کنمi_fatiw_x16
من از بیمارستان
بعد دوهفته
از دوهفته بعد
من روز ۶ بستم روزی دوسه یاعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.