خانومای سزارینی شکم تون رو از کی بستید

۱۰ پاسخ

دکتر گفت ۳ تا ۴ هفته بعد زایمان

بعد اینکه اومدم خونه ولی گن از در روزگی پوشیدم

من‌از روزای اول با شال بستم بعدم گن استفاده کردم ولی چندروز پیش کش ۲۵سانتی خریدم محکم دور شکم کشیدم ک اندازه شکمم بشه بعدم قزن دوختم به عنوان گن استفاده میکنم شکممو میکشه بالا روی بخیه هام نمیفته

از روز اول تا دوماهگی،شکمم رفت تو

بعد از ۶روز

من از روز اول

من که نبستم

نبستم کلا

دو سه ساعت بعد عمل

از روز ۳ولی فرقی نکرد خودت رو درگیر نکن الانم نمیبندم چون آهنش رو مخمه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی