دکتر گفت ۳ تا ۴ هفته بعد زایمان
بعد اینکه اومدم خونه ولی گن از در روزگی پوشیدم
مناز روزای اول با شال بستم بعدم گن استفاده کردم ولی چندروز پیش کش ۲۵سانتی خریدم محکم دور شکم کشیدم ک اندازه شکمم بشه بعدم قزن دوختم به عنوان گن استفاده میکنم شکممو میکشه بالا روی بخیه هام نمیفته
از روز اول تا دوماهگی،شکمم رفت تو
بعد از ۶روز
من از روز اول
من که نبستم
نبستم کلا
دو سه ساعت بعد عمل
از روز ۳ولی فرقی نکرد خودت رو درگیر نکن الانم نمیبندم چون آهنش رو مخمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.