والا منم انقدر باهاش بخیهام درد میومد نبستم
تا ۱ماهگی جمع میشه قشنگ برا من ک شد من با چادرمحلی بستم
بعضی دکترا تو اتاق عمل میبندن ولی دکتر من گفت بعد کشیدن بخیه
از ی ساعت بعد زایمان
من یکی دوهفته میشه میبندم اونم ن مدام ازاین گنا ک قزن داره
من ۳ هفته بعد بستم با شال بستم
گلم من شال بستم خواهرمم شال بست دور کمرش قشنگ شکم رفت داخل
وقتی بخیه مو کشیدم بستم شکم بند مخصوص سزارین بند اضافه داشت از داروخونه یا کالا پزشکی میشه گرفت
عزیز ماه اول و دوم بعد زایمان بستن لگن مهم تره جون رحم از تو لگن جمع میشه میره بالا لگن تونو ببنید تا بخیه هاتونم از داخل کامل جوش بخوره بعد تمرینات تنفسی مخصوص بعد زایمان ک برای شکم انجام بدید
والله اذیت شدم نبستم .روز اول تو بیمارستان بستن همون بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.