۵ پاسخ

من بخیه هامو کشیدم ۱۲روزگی بستم

چه مدل شکم بندی مناسب تره؟

بنظرم بخیه ها رو ک کشیدی دیگه ببند

ی هفته ۱۰روز بعدش میتونی

از الان میتونی ببندی

سوال های مرتبط