۴ پاسخ

من اصلانبستم نزدیک سه ماهه،یه کم شکم دارم،قبل بارداری تخت بود

از روز اول با شال بستم ‌ روز دهم با شکم بند

من نبستم شکمم الان اینه چیشو ببندم؟

تصویر

من نبستم همین که شیر میدی جمع میشه شکم دکتر گفت نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی