۳ پاسخ

من هزارگاهی میبندم ولی بعد از ۱۰ روز بستم ب صورت شل بعد از ۴۰ روز محکم

ب من گفتن تا۴۰روزگی نبند بعد هم اگ بخیهات اذییت نشد ببند
ولی الان بخاطر نگه داری بچه اذییتم باهاش نمیبندم

من نبستم دکترم گفت چسبندگی رحم میگیری منعم کرد

سوال های مرتبط