میگم خانومای سزارینی شما از کی رو شکم خابیدین؟

۶ پاسخ

منم هنوز نخابیدم منتظرم بهتر بشم تا مث قبل حاملگی ب شکم بخابم

هنوز نخوابیدم بنظرم زوده

هنوز نخوابیدم.یبار ماه پیش اومدم امتحان کنم نتونستم 😒

من کلا رو شکم نمیخوابم

من حس میکنم هنوزم نمیتونم 🫠

بخیه مو کشیدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی