خانومای سزارینی شکم هاتون تا کی درد میکرد؟

۶ پاسخ

تا وقتی بخیه رو کشیدم
بعدش همه چی برام آسون تر شد

دو روز اول سخته
روز ۸ که بخیه میکشی کلا تمومه
من هیچ مشکلی نداشتم

تا سه چهار روزگی بعدش دیگه کم کم دردم کمتر شد وقتی هم که بخیه رو کشیدم دیگه راحت شدم

روز دهم‌به بعد بهتری

س روز اول

تا بخیه کشیدم روز به روز بهترشد

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی