۸ پاسخ

فردای عمل

من که روز دوم

من همون روز تو بیمارستان

ار همون اول

تو بیمارستان
ولی با شکم بند بدون شکم بند درد داشت
اومدم خونه هم بعد شیش روز کامل به پهلو خوابیدم

دقیق یادم‌نمیاد
اما فکر کنم بعد از بیست روز دیگه تونستم

تو بیمارستان بعد راه رفتن

۱۰ روز عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان آیسوجون وتودلی مامان آیسوجون وتودلی ۱۰ ماهگی