دکتر من گف هر وقت دیگ درد نداشتی ببند
زایمان قبلیم هم دکترم گف بعد از کشیدن بخیه میتونی ببندی
از همون روز اول تو بیمارستان گفتن باید ببندی و بستم
بخیه رو کشیدی میتونی ببندی
من که نبستم
خفه میشم
دکتر به من گفت از بیمارستان که مرخص شدی ببندش...من از هر کی شنیدم از روز اول بسته
10 روز بعد از عمل
وقتی بخیه هاتو کشیدی میتونی ببندی
من بعد چهل میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.