خانومای سزارینی شما از کی شکمتون بستین؟

۶ پاسخ

دکتر من گف هر وقت دیگ درد نداشتی ببند
زایمان قبلیم هم دکترم گف بعد از کشیدن بخیه میتونی ببندی

از همون روز اول تو بیمارستان گفتن باید ببندی و بستم

بخیه رو کشیدی میتونی ببندی
من که نبستم
خفه میشم

دکتر به من گفت از بیمارستان که مرخص شدی ببندش...من از هر کی شنیدم از روز اول بسته

10 روز بعد از عمل
وقتی بخیه هاتو کشیدی میتونی ببندی

من بعد چهل میبندم

سوال های مرتبط

مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی