والا شکمم خوبه دکتر گفت اگه نیخوای از ۱۴ روزگی ب بعد گن ساده خیلی اروم ببند،
چند بار بستم تا دم مرگ رفتم،چون اون لایه های داخلی شکمم ک بخیه داشت واقعا درد شدیدی میگرفت،دیگه نبستم گفتم هرچی شد بادا باد،
بهتر از تحمل این درده و نکنه مشکلی برام پیش بیاره بعدا
به من گفتن بعد یکی دو ماه بزنم ولی همین الآنم تا حدودی شکمم جمع شده
۲ روزه در حد ۲ ساعتی میبندم حوصلم نمیکشه
من ساعت شنی
من نبستم وجمع هم شد بنظرم ربطی به گن اینا نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.