۵ پاسخ

والا شکمم خوبه دکتر گفت اگه نیخوای از ۱۴ روزگی ب بعد گن ساده خیلی اروم ببند،
چند بار بستم تا دم مرگ رفتم،چون اون لایه های داخلی شکمم ک بخیه داشت واقعا درد شدیدی میگرفت،دیگه نبستم گفتم هرچی شد بادا باد،
بهتر از تحمل این درده و نکنه مشکلی برام پیش بیاره بعدا

به من گفتن بعد یکی دو ماه بزنم ولی همین الآنم تا حدودی شکمم جمع شده

۲ روزه در حد ۲ ساعتی میبندم حوصلم نمیکشه

من ساعت شنی

من نبستم وجمع هم شد بنظرم ربطی به گن اینا نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد