خانمای سزارینی شما از کی گن بستین؟

۷ پاسخ

من نبستم

من روز هشتم

من دکتر گفت بیا بخیه هاتو بکشم اگه درد نداشتی بعد میگم ببندی

روز سوم

از روز سوم به بعد میتونی ببندی

من می‌خوام از همون شب داخل بیمارستان ببندم

من نبستم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی