خانمای سزارینی ،چند روز بعد زایمان گن بستین؟

۶ پاسخ

فردای عمل
قبل از بلند شدن

گلم بعد ۴۰روز باید ببندی
و گرنه چسبندگی رحم یا شکم میاره
صبر کن

واسه خواهرم ک چند ساعت بعد عملش پرستارا بستن براش، خیلیم راضی بود، میگفت درد بخیه هام خیلی کمتر شدن، الان ۶ سال گذشته ن چسبندگی داره ن چیزی

من تا 40 روز نمیتونستم ببندم بخیه هام میسوخت ولی یه شال یا روسری آروم میبستم رو شکمم

من بعده چهارده روز

۱۰ روز.

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد