تا ۴۰ روز بعضیا هم میگن تا دوماه نبندی چون چسبندگی میاره
همون لحظه ک بلند شدم
من نبستم حوصله نداشتم ولی شکم و پهلوهام ورم داره هنوز میگن تا دوماه کمتر میشه
بعداز کشیدن بخیه
تا۴۰روز اصلانبایدچیزی ببندی باعث چسبندگی داخلی میشه فقط اگه شکمت بزرگ وافتادست روی جای عملت میوفته وعرق میزنه با یه شال آروم ببند چجوری که به بالاکشیده شه جای عملت هوابگیره وگرنه نمیخواد من که چیزی نبستم کلا
از روزی دهم
دوستم از بعد عمل بست گفت درد داشت ولی تحمل کرد
دکتر من گفت تا ۴۵ روز گن نبند
من هنو نبستم یکم درد دارم
نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.