مامانای سزارینی از کی گن بستین؟

۹ پاسخ

ازهمون بیمارستان بستم دکترم گفت

نبستم منم

دکتر بهم گفتم بعد از ۲ ماه

من شکم بند بستم

من اون فرداش بستم ولی خب‌کلا دو روز سه روز بستم شکمم همه تاول میزد زیرش شال هم میزاشتم باز میزد دیگ نبستم ولی خیلی خوبه شکمت جم میکنه میخوای دراز بکشی پاشی راحتی

من دکترم گفت روزبعدعمل ببند

روز سوم تا هفتم با شال بستم چون گن سختم بود
بعدش گن بستم

نبستم اصلا😬

نبستم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۳ ماهگی
مامان جوجم🐣 مامان جوجم🐣 ۹ ماهگی