ازهمون بیمارستان بستم دکترم گفت
نبستم منم
دکتر بهم گفتم بعد از ۲ ماه
من شکم بند بستم
من اون فرداش بستم ولی خبکلا دو روز سه روز بستم شکمم همه تاول میزد زیرش شال هم میزاشتم باز میزد دیگ نبستم ولی خیلی خوبه شکمت جم میکنه میخوای دراز بکشی پاشی راحتی
من دکترم گفت روزبعدعمل ببند
روز سوم تا هفتم با شال بستم چون گن سختم بود
بعدش گن بستم
نبستم اصلا😬
نبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.