خانومای سزارینی بخیه تون رو کی برداشتین؟

۵ پاسخ

12روز بعد از زایمان

من امروز ۷ روز شد

15 روز

۱۰روز بعده زایمان

من هفته ديگه دوشنبه بايد برم هفته پيش سه شنبه زايمان كردم ، مي شه دو هفته

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی