۷ پاسخ

من دی ماه ۴۰۳ زایمان کردم هفت تومن

سه ماه پیش من رفتم با بیمه سلامت گفتن اول باید ۱۰ ملیون واریز کنید بعد که زایمان کرد حساب میکنیم اگه کمتر شد هزینش بهتون برمیگردونیم اگه بیشتر شد باید بدین
زایمان طبیعی

من شهریور پارسال سزارین شدم اونجا 15 تومن الان حتما 20 شده
کنار تختیمم طبیعی بود با بی حسی و ماماهمراه شد 15 ولی ماما همراهش اصلا به درد نمی‌خورد هیچ کاری نمی‌کرد براش حالا شاید اون یکی اونجوری بود

طبیعی ۱۶ تا ۱۸ تومن طبیعی با بیمه سلامت
اپیدورالم ۳ونیم

یک سال پیش
زایمان طبیعی 8.5
ماما همراه 1.5
بی دردی 1.5
ساک 450

امام حسین دولتیه؟

زمانی ک من رفتم اونجا زایمان کنم یک خانمی بدون بیمه ازاد طعبیعی بدنیااورد شدش بنظرم بیست تومن
من خودم بیمه نیرو مسلح داشتم شد۳۰۰تومن سزارین بودم
برای سلامت و تامین بنظرم سه چهار تومن بود اون زمان

سوال های مرتبط