از استرس دور باش و ورزش هم داشته باش
ن منم داشتم با دارو رفع شد
هورمون بزرگ شدن و اماده سازی سینه برای شیر دهی هستش اگه باردار نیستی و پرو بالا داری دکتر برو بهت دارو میده
نه من چند سال درگیری بودم ترشح هورمون
نه اصلا
پرولاکتین خطرناک نیست. با یک قرش که تو هفته یکبار یا دو بار مزخوری پایین میاد
نه خطرناک نیس فک نکنم با دارو حل میشه اینطور ک شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.