پرولاکتین چیه خطر ناکه

۷ پاسخ

از استرس دور باش و ورزش هم داشته باش

ن منم داشتم با دارو رفع شد

هورمون بزرگ شدن و اماده سازی سینه برای شیر دهی هستش اگه باردار نیستی و پرو بالا داری دکتر برو بهت دارو میده

نه من چند سال درگیری بودم ترشح هورمون

نه اصلا

پرولاکتین خطرناک نیست. با یک قرش که تو هفته یکبار یا دو بار مزخوری پایین میاد

نه خطرناک نیس فک نکنم با دارو حل میشه اینطور ک شنیدم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
نیهان♥️آیهان نیهان♥️آیهان قصد بارداری
مامان آینده🥺 مامان آینده🥺 قصد بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری