کیست هموراژیک خطر ناکه؟

۳ پاسخ

نه کیست خونی هس خودش دفع میشه
منم داشتم
یه ماه پریود شدم دفع شد

خیر

من ی بار داشتم بخاطر خوردن لتروزول گرفتم دکار گفت چیزی نیس ماه بعدش رفتم سونو دیگه نداشتم

سوال های مرتبط

نیهان♥️آیهان نیهان♥️آیهان قصد بارداری
رزا رزا قصد بارداری
پسرم👶🏻🖤 پسرم👶🏻🖤 قصد بارداری
👰🏻‍♀️✨️🤍 👰🏻‍♀️✨️🤍 قصد بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری