کسی با کیست هموراژیک ۴سانتی باردار شده؟

۲ پاسخ

اره من الان حامله هستم کیست هموروژیک دارم اول خیلی خونریزی داشتم دکتر بهم شیاف وامپول پروژسترون داده که استفاده کنم خداروشکر خونریزیم خیلی کمترشده درحد لکه بینی هستم بچه خداروشکر خوبه چند روزدیگه باید برم دکتر ببینم چیشده

عزیزم من داشتم رفتم دکتر قرص داد با پریود بعد دفع شد برو دکتر که بهت قرص بده

سوال های مرتبط

پسرم👶🏻🖤 پسرم👶🏻🖤 قصد بارداری
👰🏻‍♀️✨️🤍 👰🏻‍♀️✨️🤍 قصد بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته نهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری