اره من الان حامله هستم کیست هموروژیک دارم اول خیلی خونریزی داشتم دکتر بهم شیاف وامپول پروژسترون داده که استفاده کنم خداروشکر خونریزیم خیلی کمترشده درحد لکه بینی هستم بچه خداروشکر خوبه چند روزدیگه باید برم دکتر ببینم چیشده
عزیزم من داشتم رفتم دکتر قرص داد با پریود بعد دفع شد برو دکتر که بهت قرص بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.