نه عزیز اگه تو تخمدان باشه خطری برای جنین نداره فقط اگه بزرگ باشه باعث درد و فشار به رحم میشه، من الان هرتخمدانم ۳تا کیست هموراژیک هست که ممکنه فولیکولهای باز نشده بوده باشن باردار هم هستم دکتر سنو گفت خطری نداره
برامن کبود دوسال پیش ت نامزدی با وجود کیست باردار شدم سقط کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.