با کیست هموراژیک امکان باردارشدن هست؟

۲ پاسخ

نه عزیز اگه تو تخمدان باشه خطری برای جنین نداره فقط اگه بزرگ باشه باعث درد و فشار به رحم میشه، من الان هرتخمدانم ۳تا کیست هموراژیک هست که ممکنه فولیکول‌های باز نشده بوده باشن باردار هم هستم دکتر سنو گفت خطری نداره

برامن ک‌بود دوسال پیش ت نامزدی با وجود کیست باردار شدم سقط کردم

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
رزا رزا قصد بارداری
پسرم👶🏻🖤 پسرم👶🏻🖤 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری