برای کیست هموراژیک چی خوبه

۲ پاسخ

دکتر رفتی. برات ال دی نوشت؟
دکتر برای من ال دی نوشت خوردم رفع شد
شنیدم کلم بروکلی هم خوبه من چند باری خوردم
سعی کن ورزش هم بکنی،خوردن قند و شیرینیجات رو هم ب حداقل برسونی

قرص ال دی

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
پسرم👶🏻🖤 پسرم👶🏻🖤 قصد بارداری
👰🏻‍♀️✨️🤍 👰🏻‍♀️✨️🤍 قصد بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری
مامان به امید الله مامان به امید الله هفته شانزدهم بارداری