سلام کسی کیست هموراژیک داشته؟؟؟؟

۶ پاسخ

من دارم
تازه ماه پیش کیست درموئید عمل کردم خیلی نگرانم

من داشتم 33ملی داروحوردم شد25ولی دیگ دگتر نرفتم علائمی هم ندارم خداروشکر

منم الان دارم

من‌دارم

سلام چندم سیکل رفتین؟من۱۷سیکل رفتم سونو گفتن همون تخمک آزاد شده دفرمه هست که بت پریود رفع میشه

من همیشه دارم

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
رزا رزا قصد بارداری
👰🏻‍♀️✨️🤍 👰🏻‍♀️✨️🤍 قصد بارداری