علائم پرولاکتین بالا چیه؟؟

۹ پاسخ

من داشتم علائمی نداشتم ، فقط آزمایش دادم خیلی بالا بوده

من لکه بینی دارم ۱۰ ساله....ترشح شیر از سینه ...خلق و خوی تند...کاهش وزن

نامنظمی و دردناک شدن سینه

تنبلی دیر به دیر پریود شدن داشم
پریودیم تنظیم شده

برای من بزرگ شدن و سفت شدن سینه و تنبلی و ناباروری بود و افزایش وزن بود ۶۹۱ بود دارو خوردم و اصلاح سبک کردم شد ۶ بعدشم باردار شدم

تنبلی و کاهش میل جنسی

درد و سوزش سینه ویا ترشح سینه و پریود کوتاه

پریود نامنظم

پریود نشدن یا دیر ب دیر پریود شدن
سفت و سنگین شدن سینه
درد سینه

سوال های مرتبط

مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
مامان نخودچی😍 مامان نخودچی😍 قصد بارداری
آرزو آرزو قصد بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
fatemeh fatemeh قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری