دردسینهـیاترشح سینه نامنظمی پریود
من چند ماهی قرص کابرگولین خوردم آزمایش دادم پرولاکتینم شده 80 خیلی بالاعه
کسی بوده مثل من باشه توروخدا جواب بدین
مال من۲۹۱آ ی یوآی شدم
مانع از تخمک گذاری میشه و باعث ناباروری
من درد سینه دارم نزدیک پریود نکنه پرولاکتین دارم
ترشح شیر از سینه،درد زیاد،اینارو میدونم
آهان پریودم تاخیر میوفته هی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.