علائم پرولاکتین بالا چیه بچه ها ؟؟

۶ پاسخ

دردسینهـیاترشح سینه نامنظمی پریود

من چند ماهی قرص کابرگولین خوردم آزمایش دادم پرولاکتینم شده 80 خیلی بالاعه
کسی بوده مثل من باشه توروخدا جواب بدین

مال من۲۹۱آ ی یوآی شدم

مانع از تخمک گذاری میشه و باعث ناباروری

من درد سینه دارم نزدیک پریود نکنه پرولاکتین دارم

ترشح شیر از سینه،درد زیاد،اینارو میدونم
آهان پریودم تاخیر میوفته هی

سوال های مرتبط

شاهان شاهان قصد بارداری
مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
آرزو آرزو قصد بارداری
مامان میشم...🥹 مامان میشم...🥹 قصد بارداری
مامان نیلماه🤩 مامان نیلماه🤩 هفته بیست‌ونهم بارداری