خانما علائم پرولاکتین بالا چیه؟؟

۶ پاسخ

من هیچ علائمی نداشتم و پریود هامم منظم بود و اون شبی که آزمایش دادم تا صبح رو سینه خوابیدم🤦🏼‍♀️
و رفتم آزمایش و ۶۷۰ بودم و دکتر قرص داد دو ماه مصرف کردم و اومد پایین
اما اون مامایی که تحت نظرش بودم میگفت که من مشکل پرولاکتین نداشتم وگرنه باید پریو هام نامنظم می‌بود و....
حالا نمیدونم بخاطر اون شب بود چی

واسه من ۳۸بود فک کنم هیچ علائمی نداشتم از ازمایش فهمیدم

آزمایش دادم

مال من 70بود از استرس زیاده قرص داده

من هیچ علائمی نداشتم ولی بالابود

سینه درد .ترشح سینه

سوال های مرتبط

شاهان شاهان قصد بارداری
مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
مامان نخودچی😍 مامان نخودچی😍 قصد بارداری
آرزو آرزو قصد بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری