من هیچ علائمی نداشتم و پریود هامم منظم بود و اون شبی که آزمایش دادم تا صبح رو سینه خوابیدم🤦🏼♀️
و رفتم آزمایش و ۶۷۰ بودم و دکتر قرص داد دو ماه مصرف کردم و اومد پایین
اما اون مامایی که تحت نظرش بودم میگفت که من مشکل پرولاکتین نداشتم وگرنه باید پریو هام نامنظم میبود و....
حالا نمیدونم بخاطر اون شب بود چی
واسه من ۳۸بود فک کنم هیچ علائمی نداشتم از ازمایش فهمیدم
آزمایش دادم
مال من 70بود از استرس زیاده قرص داده
من هیچ علائمی نداشتم ولی بالابود
سینه درد .ترشح سینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.