پرولاکتین چیه اصلا توضیح بدین خانما

۲ پاسخ

غده شیر دهی اگ بچه نداشته باشی پرولاکتین بالا باعث ناباروری هم میشه

یه غده هس که اگه زیادی ترشح کنه باعث نازایی میشه والبته درمان داره یه دوره قرص طبق دستور دکتر خورده بشه نورمال میشه پرولاکتین بیشتر وقتی زنی باردارهس ترشح میشه واینجوری شیر میاد توسینه مادر

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری
مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
آرزو آرزو قصد بارداری