غده شیر دهی اگ بچه نداشته باشی پرولاکتین بالا باعث ناباروری هم میشه
یه غده هس که اگه زیادی ترشح کنه باعث نازایی میشه والبته درمان داره یه دوره قرص طبق دستور دکتر خورده بشه نورمال میشه پرولاکتین بیشتر وقتی زنی باردارهس ترشح میشه واینجوری شیر میاد توسینه مادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.