۳ پاسخ

من عزیزم سه سال پیش اچ پی وی گرفتم با زایده زگیل رو واژنم سه دوره واکسن گارداسیل خارجی زدم
قرص تقویت سیستم ایمنی هم خوردم خوب شد ب مرور زمان
فقط اصلا کرایو یا همون سوزوندن انجام ندع چون بدتر زیاد میشع
قرص پاور فیت
ایمیونس اینا واسه تقویت سیستم ایمنی عالیع

خدا انشالله که این ویروس نداشته باشی
اگه متاسفانه داشته باشی باید بری امپولاشو بخری بزنی ک شیش تا امپوله هرکدوم چهارتومنه 🥴

پاپ اسمیر۴.۵ چ خبره
۷۰۰ یا ۸۰۰

سوال های مرتبط