۱۰ پاسخ

قرص آناهیل بگیر

بعد هر بار که از سرویس میای با سرم شستشو خودت بشور

اسپری نیواشا بگیر اونم خیلی خوبه

عزیزم من امتحان نکردم ولی از یکی شنیدم دود عنبر نسا خیلی برای موثر بوده.حالا نمیدونم بهداشتی هست یا نه!!!
ولی میگن برای عفونت فوق العاده هست

من سر پسرم خود بیمارستان توی سرم شستشو یه کم بتادین ریخته بود
اول با صابون میشستم بعد اب میکشیدم اخر سرم با سرم و بتادین میشستم و میومدم بیرون با سشوار خشک میکردم
بعد روزی یه بارم حموم میرفتم و توی لگن اب و بتادین مینشستم
هم زود بخیه هام جوش خورد هم عفونت نگرفتم
بعد ده روز ک رفتم مطب برای معاینه دکترم گفت بخیه هات عالیه

عزیزم شما کجا زایمان کردین؟راضی بودین؟

همش شتشوبده با سرم سشوارهم بگیر

برو دکتر بهت دارو میده عفونت بخیه هات ربطی به اینکه زایمانت خپب یا بد بوده نداره به مراقبت بعدش مربوطه که مرتب بشوری و خشک نگهشون داری سشوار هم برا همین میگن بگیری به بخیه هات چون واژن مرطوبه بخیه هاش زود عفونت میکنن

طبیعی بودی
اگر طبیعی بودی سرم شسته شو بخر بزن
بچه شامپو هم خوبه
قرص هم بخر بنداز اگر پریودی نوار بهداشتی تند تند عوض کن

وای بخیه های منم دیوونم کرده درد داره مث درد زایمان

سوال های مرتبط