منم طبیعی بودم۲فروردین
۷تابخیه💔
ساکشن و سوند وص بود درد داشتم
وگرنه خود بخیه اوکی بود
فکر نکنم ۵۳ میدونی یعنی چی .من که انقد پاره شده بودن سربچه اولم کلا۷ تا اشتباه میکنی
شیاف بذار
طبیعیه عزیزم تا وقتی بیوفتن خوب میشی البته روز اول درد داری قرصاتو بخور سر موقع
اسپره نیواشا بزن عالیه
دکتربه من سرم شستشو داد بعد هربار دستشویی بخیه هارو شستم.ی پمادم بهم داداستفاده کنم بخیه هامم نزدیک ده روزافتاد فقط یکی دوتاش مونده.به دکترت بگوببین موردی نداری سرم بزنی
من ۵۳تا بخیه خوردم😭🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.