۷ پاسخ

منم طبیعی بودم۲فروردین
۷تابخیه💔
ساکشن و سوند وص بود درد داشتم
وگرنه خود بخیه اوکی بود

فکر نکنم ۵۳ میدونی یعنی چی .من که انقد پاره شده بودن سربچه اولم کلا۷ تا اشتباه میکنی

شیاف بذار

طبیعیه عزیزم تا وقتی بیوفتن خوب میشی البته روز اول درد داری قرصاتو بخور سر موقع

اسپره نیواشا بزن عالیه

دکتربه من سرم شستشو داد بعد هربار دستشویی بخیه هارو شستم.ی پمادم بهم داداستفاده کنم بخیه هامم نزدیک ده روزافتاد فقط یکی دوتاش مونده.به دکترت بگو‌ببین موردی نداری سرم بزنی

من ۵۳تا بخیه خوردم😭🥲

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان نورا✨ مامان نورا✨ ۵ ماهگی