بچه وقتی با گوشی غذا می خوره اصلا متوجه طعم و مزه نمیشه که بخواد لز غذا خوشش بیاد ، براهمین حالت عادی غذا نمی خوره و به شدت بد غذا میشه
گوشی را بزار کنار تا با مزه ها آشنا بشه خودش انتخاب کنه چی دوست داره چی نداره
خب موقع غذا گوشی بزار جلوش عزیزم. اکه میخوره دیگه چاره ای نیس بچه منم از دو سالگی خیلیی بد غذا شده خیلیاااا حالا ب هر طریقی سرگرمی میکنم ولی بازم فک کنم وزنش کمه با گوشیم. ک
دختر من یازده کیلو ناراحتم میگم کاش ۱۳کیلو بود
شیر گاو و موز
الان که هوا خوبه ببرش دم کوچه یکم سر گرم بازی شه بهش غذا بده،با کالسکه یا پیاده هرجوری راحتی
هم گوشیو ازش بگیر هم تنقلات نده بهش.پای سفره خورد که خوبه نخورد جمع کن یکساعت بعدش باز بیار بدش
رفلاکسبی بوده؟
دختر من غذا میخوره اونم بدون گوشی و تلویزیون خیلی راحت بهترین خورد و خوراک یه شبر بزرگ دو سه ردزه داره تموم میکنه مغزیجات همه چی میدم میخوره اما رو وزن ۱۰ و نیم مونده از ۲۰ ماهگی
شاید استپ وزن کرده ببر متخصص
از ی مادر با تجربه ای ک گزروندم ب ی مادر تازه وارد
پسر من تا ۴ سالگی انقدر لاغر بود ک همه بهش میگفتن مثل افریقایی ها سوتغذیه
دکتر ازمایشم خیلی بردم هر تقویتی بگی دادم اثر نداره
فقط خودت جوش نزن دو بزار با گوشی بخوره هیچی نمیشه
فقط ویتامین دی قطع نکن بهش بده
الان پسرم ۷ سالشه از همه هم سن ناش درشت تر شده
مادره بچه ای که غذا نمیخوره خیلیییی تلاش کرده هر کاری از دستش برمیاد انجام میده تا بچه یه لقمه غذا بخوره.فقط باید بچه ی این مدلی داشته باشی تا بتونی درکش کنی.من درکت میکنم خیلی سخته خیلی...
به جاي گوشي تلوزيون روشن كن كارتوني كه دوست داره بزار بهانه بيار كه گوشيم شارژ نداره به نظرم الان چالش غذا خوردن رو از بين ببري مهتره واست ميتوني بعد از زمان كارتونش كم كني روزي يكي دو ساعتم واسش مشكلي پيش نمياد
پسر منم با گوشی غذا میخوره فقط
من ی کدت با این بازی غذا ب بچه ام میدم مثلا چندت لقمه کوچیک درست میکنم الکی دست میزارم رو چشام میگم الان گربه میاد یکیشون میخوره.. وقتی هم میخوره واکنش نشون میدم ک وای گربه اومد غذا رو. خورد یا موش موشی یا خرگوش ـ.. هم اسم حیوانات یاد گرفته و هم غذا میخوره کلی هم میخنده سرگرم میشه😂😂😂
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ من فک میکردم فقط دختر منه انقدر بد غذا و کم وزنه
دقیقااااا مثل پسر من وزنش ۹۵۰۰ تکون نمیخوره نمیدونم چیکار کنم
بدون گوشی هم خیلی کم پیش میاد غذا بخوره
تنشون سالم باشه بزرگ بشن خوب میشن
انگار دختر منو گفتی
تا گوشی نباشه غذا نمیخوره
وزنشم ۹۸۰۰
به بچه یه مدت خوراکیهای بسته بندی مثل چیپس و شکلات و قند و مواد افزودنی دار نده و براش غذا رو با حوصله و خوشمزه و خوش رنگ و لعاب درست کن و میوه های خوشمزه فصل رو براش بگیر و اگه میتونی صندلی غذا خیلی خوبه به نظرم باعث میشه یه جا بشینه ..من دخترم گوشی به هیچ عنوان نمیبینه و اینکه سعی کن حواسشو پرت کنی و تایم گوشی و تلویزیونش رو کم کم قطع کنی اینا خودشون یکی از عوامل بد خلقی و عدم تمرکز بچه هستن انشا الله با یه متخصص تغذیه هم میتونی صحبت کنی که کمکت کنه
خب با گوشی بده دیگه
دختر منم تازه شده ده کیلو.غذا هممیخوره ولی ژنش ظریفه
با گوشی غذا بده فعلا چاره ای نیست.تقویتی هم من سانستول دادم خوب بود
پسر من تازه 12 کیلو شده
عزیزم بچه ایی منم همینه اینقدر بدغذاست غذا نمیخوره دیگه خسته شدم اصلا وزن نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.