۱۰ پاسخ

من یکسال تحت درمان بود ۵دوره داروهای تحریک تخمک وآزادسازی زدم دفعه ششم باردارشدم

بدون اقدام 🤣ناخواسته

نباید به گرفتن فکر کنی تا میتونی به لذت بردن و شادابیت فکر کن زود نتیجه میگیری اگه توانشو داری یک روز در میون ولی به این فک نکن که الان میگیره یا نه به این فکر کن که با هر سری رابطه چقدر جوونتر و رحمت بهتر میشه

من ۱سال میشه تو اقدامم هیچ مشکلی هم ندارم

من تنبلی تخمدان داشتم ۵ ماه طول کشید فقط این مهمه که بهش فک نکنی بیخیال باشی تا بگیره صبر فقط
انشالله بحق فاطمه زهرا هرکی بچه میخاد دامنش سبز بشه الهی آمین 🤲

من ۴ ماه بعد . اونم با معجزه خدا . دکتر رفتیم‌گفت هیچ وقت بچه دار نمیشی .دقیقا ماهی نه دیگه بی خیال بودیم و گفتیم نمیشه شد . الان برای دومی هم از خدا میخام خودش خاست بهمون بده .

الان شده ۱ سال و نیم🙂

من بعد از ۶ ماه درست وقتی نا امید شده بودم و دیگه بهش فکر نمیکردم باردار شدم

سر پسرم ۷ماه سر این یماه البته سر پسرم هم یماه محسوب میشه چون هرمون شیردهیم بالا بود نمیذاشت باردار بشم همون ماه قرص خوردم باردار شدم

دوماه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه👀 مامان نخودچه👀 هفته چهاردهم بارداری