یار اول ۴ ماه بعد
بار دوم ۷ ماه بعد
ک متاسفانه سقط شدن
الان ۶ ماهه اقدامم
۱۰ماه
من سه سال پیشگیری کردم.
الآنم ماه چهارم اقدامم هنوز نگرفته .
این ماه دارم یک روز در میون اقدام میکنم . دیگه توکل به خدا تا ببینیم قسمت ما کی میشه .
تازه اقدام کردیم که لذتشو ببریم بعد دو سه بار نینی اومد لذته نصفه موند🤣🤣🤦🏻♀️
از تموم شدن پریودم دو شب یبار تا دوروز قبل تخمک گذاری
توهم اینجوری کن سریع میگیره
من اقدام اول باردار شدم
ولی متاسفانه خارج رحمی بود😓
یک سال
اقدام نکردم باو همون ماه اول عروسیمون خاستم نشه چندسال عشق و حال کنیم بچه بودم حالیم نمیشد دیدم بجا یکی دوتاس🤦🏼♀️😂😂
۸ ماه
من ماه سوم اقدام هستم تاخیر دارم ولی فعلا بی بی چک منفی نشون میده
یکسال جلوگیری طبیعی داشتم یکماه جلوگیری نکردم باردار شدم
گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
یک بار عزیزم 😂
ماه دوم اقدام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.