۱۳ پاسخ

اولی سر‌ دومین بار ک سقط شد
الانم‌اولین‌بار

۳ سال

من بدون اقدام قصد نداشتم بچه دار بشم قرص ال دی میخوردم برا جلوگیری قرص قطع کردم برا پریودی دیدم پریود نمیشم آزمایش دادم باردار بودم خواسته خدابوده شکر خدا😂😍

یکسال و نیم این وسط یه سقط پوچ هم داشتم

فک کنم ۶ ۷ ماهی

من س سال

اولی ۸ماه دومی ۵ ماه

بچه اول دوسال
توراهی ام خودش شد

من یه سال

بچه اولم یه ماه بعد اقدام بچه دوم دو ماه بعد اقدام الان اقدامم دو ماه رد شده ولی پریود میشم

۸سال پیش سره دخترم۱سال شد.ولی واسه الانم اولین اقدام شدم

اقدام نکردیم جلوگیری هم کردیم ولی به نتیجه رسیدیم😂

من یک سال

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری