۱۹ پاسخ

وای چه قد دوسدارم الان چشاتو ببینم چه شکلیه

ماشاالله 😍😍.قدر ناز بودی تو

و تبارک الله احسن الخالقین😍😍😍😍

چقدر ناز رنگ چشمات الان چه رنگیه؟

چه ناز و دلبر😘❤️

ای جان چقدر زیبا بودی بانو.. الان چشمات درشت و روشنه

چطوری مادر پدرت نخوردنت اخه،الانم مشخصا زیبایی چطوری دلشون اومد شوهرت بدن،کلا نباید دخترو شوهر داد تو دیدگاه ما😂😂😂

ای خدا ماشاالله چه نازی

چقدر خوشگل بودی ماشاءالله چشم بد به دور ان شاء الله خدا یه دختر مثل خودت خوشگل بهت بده الهی آمین

انگار عروسک بودی😍

دختره دلوین نه؟؟
اینه

تصویر

چ خوشگل بودی 🥰😍
ببینم الانتو🫣🫣

مشتاق شدم الانتو ببینم چه ناز بودییییی🤭

بجز لباش کپی برابر اصل خودته چقد نازییی بودی دختر🤩
خدا بهت انشالله یه دختر عین خودت بده

قطعا یه دختر ناز مثل خوت میاری

ای جان انشاالله به همین زودیا دختر خودت عزیزم

شبیه کارت پستال بودی 😍

ای جانم

اییی ننه اره چه خوشگل بودی

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری