خانما 8روز مونده ب پریودم،بی بی چک بزنم؟

۶ پاسخ

منم ده روز مونده ولی اگر دوس داری فردا بزن

خیلی زوده عجله نکن من روز موعدمه هنوز تست نزدم علایم هم دارم ولی باید از پریودت بگذره بعد

زودهههه خیلی

حالا چه کاریه عزیزم. بزار چن روز از پریودت بگذره بعد بزن. عجله نکن

من زدم مثبت شدم ولی بنظرم سما بزار یر مپعدت چون هی ذهنتو درگیر میکنه

نزن من زدم هاله داره ازاون روز ت مخمه ک هست یا ن

سوال های مرتبط