۸ پاسخ

صبر کن جونم منم ۷ موعدمه زود زدم منفی شد الکی فقط به خورم استرس دارم💔🥲

عزیزکم زوه جاره بوچه اونه استرس ایت ب خوت ریزه بیخیال به بیه دس خوا ایشالله خوا دلو شاد اکاتو.

عزیز دلم توکلت به خدا باشه و مطمئن باش تو بهترین زمان ممکن میده بهت💫🩷
تایپک های قبلو دیدم میتونی بری از دفتر بیمه بگی میخوام کد ناباروری ثبت کنم و یک سری مدارک میخواد میبری دفترچه ات نشان داد میشه بخش زیادی از هزینه ها رو پوشش میده
از هم دهک۱ تا۵ هستس از طریق بنیاد برکت تو یک سری از مراکز درمان رایگان داره میتونی بری دفتر بنیاد تو شهرتون و درخواست بدی🧡
ان شا الله که به زودی دامنت سبز میشه قشنگم💖🌸

والا من بعد از ۲۰ روز نشون داد

زوده

باید تا موعد صبر کنی من ۲۴سیکلم شبش زدم منفی شد امروز. موعدمه نزدم هنوز

عزیزم زود زدی
بخدا اولین علامت بارداری عدم وقوع پریوده و برا همینم باید تا روز موعدتون صبرکنید
وقتی زود میزنی ، مثبتم باشه منفی نشون میده چون هورمون ب اندازه کافی ترشح نشده ، دذنتیجه میخوره تو ذوقت
تا یکی دوروز بعد موعدت صبرکن حداقل

هنو کو تا موعود
صبر کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری