سلام پودرسنجد چجوری میدین بچه هاتون

۷ پاسخ

رنده میکنم ب صورت پودر رو صبحانش رو پوره هاش میریزم

داخل فرنی و کاچی میریزم

باماست خوبه

من تابحال ندادم

تو فرنی میریزم
فقط زیاد ندی یبس میشه

من تاحالا ندادم

داخل فرنی و اتمیل میریزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری