اول برو دکتر. اگر گفت شیاف بزار. شاید چیز دیگه باشه. شیاف نخاد دارو آمپول بخاد
گلم اینجا نپرس ک برو دکتر
برو زایشگاه..یا هماتوم بوده یا اینکه طول سرویکست اومده پایین..من یه لک دیدم رفتم زایشگاه طول سرویکسم بود
استراحت و شیاف
شیاف استفاده کنم منم دیروزلک دیدم خیلی کم رفتم زایشگاه گفت شیاف بزن
سلام من اوایل سونو واژینال شدم لک دیدم فوری رفتم دکتر دارو برام نوشت خدا رو شکر قطع شد
شیاف استفاده نمیکنی؟اگه لک داری شیاف استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.