۳ پاسخ

بنظرم به علائم توجه نکن آدم دیوونه میشه همش فکر میکنی بارداری بعد پریود میشی افسردگی میگیری
کلادنبال علآیم نباش میدونم سخته ولی چ کنیم دیگه

سلام عزیزم من علائم خاصی نداشتم ولی میگن که علائمش مث علائم پریودی تو دوره pms شروع میشه تقریبا

من نه روز دیگه موعودمه تخمدان درد دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری