مثبته عزیزم
عزیزم مثبته دکترت کیه؟؟
فردا پس فردا دوباره بزن اگ مثبت شد برو آز بده
مثبته عزیزم اثر آمپول تا روز۱۳هس روز۱۴تا۱۶اگه مثبت بیاد یعنی مثبته بعدم مدیکور خیلی کم اشتباه میکنه
ببخشید میشه برام بگید که چطور حساب میکنید ۱۴ ازاد سازی هستید؟
مبارکه عزیزم دارو چیا استفاده کردی فولیت سایزش چند بود
تا ده روز دیگه آزمایش نده بتات هنوزپایینه الکی میگه منفی
من تا دوهفته بیبی مثبت میشدبتام منفی بعددوهفته بتام مثبت شد
انشالله که بارداری ولی نمیخوام نا امیدت کنم ولی به منم گفتن که آمپول آزاد سازی بزنی مثبت میوفته رو بی بی چک
ولی تو وایسا این سه روز تموم بشه انشالله که تأخیر میوفتی بعد برو بتا بده
هاله داره گلم
مال من روز 15ازادسازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.