اره عزیزم
عزیزم چ علایمی داری
صددرصد
فردا دوباره بزن اگه عجله داری
اگرم نداری ک بزار موعدت بزن
منم سه روز مونده همینجوری هاله انداخت آرمایش دادم منفی شد بعد تاخیر که کردم آزمایش دادم مثبت بودم😁😁عجله نکن برای آزمایش بزار تاخیر کنی برو آزمایش مثبتی عزیزم❤️😍
بله.تحت نظر کدوم دکتری توهمدان؟؟
دکتر بصیری هنوز هست؟؟
هاله ات اگر زیر سه دقیقهس مثبته انگار
مبارکه
اگه زیر ۵ دیقه هاله اندخت یعنی مثبته
اره ولی صبرکن موعدت بگذره پررنگتر شد برو آزمایش بده
مبارکه
به نظر مثبته چند روز صبر کن دوباره بزن
مبارکه گل من🥲😍🫂
مثبته مبارکه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.