۱۷ پاسخ

من نمیگیرم
لازم ندارم

اصلا نمیگیرم ب کارم نمیاد

من ۱۰ گیگی دو تومن

رایگان مبینم با ای پی

معرفی کن خب

تو خرج زندگی موندیم وی پی ان به چه درد مونه

پولش زیاد میشه نمیگیرم

فکر کنم فقط گذاشتیم کنار
همه دنبال وی پی ان هستن

از کجا میگیرین شما؟

منم نمیگیرم والا

ازکجا میگیری

هیچکس نیس آدم دلش میگیره

از کجا

از کجا میگیری

نمیگیرم اصلا

عزیزم از کجا میگیری

از کجا میگیرید؟
شوهرم منو کچل کرد از بس هی میگه میخواد

سوال های مرتبط