۱۹ پاسخ

سزارین

سزارین

سزارین

سزارین

فقط طبیعی

هزاررررر سال سزارين

من خودم طبیعی بوده زایمانام قبل زایمان درد میکشی بعدش دیگه راحتی درد آنچنانی نداری ولی بازم بدن با بدن فرق میکنه

سزارین

سزارین

خب عزیزم اخه بدن با بدنت فرق میکنه من نظرم سزارینه ولی مونده به اینکه تو با کدوم راحت تری

سزارین و تماااام

سزارین و تمام

سزارین تمااام

سزارین

سزارین

سزارین

سزارین

طبیعی 😅

سزارین تمام

سوال های مرتبط