۴ پاسخ

بچه رو ببر همون دکتر خودش،عمومی چیزی حالیش نیست

من بردم اکو قلب چیزی نبود اما از لوزه بود واقعا لوزه سومش اذیتش میکرد ،لوزه سوم رو فقط با عکس میشه فهمید با معاینه دهانی پیدا نبود خیلی بزرگ شده بود

واسه اینکه راحت باشی ببرش یه چک کنه،وگرنه هیچی نیست،دخترم بعضی وقتا اینطوری میکنه

دختر منم گاهی اوقات اینطوری نفس میکشه،اگه حالش خوبه بازی می‌کنه هیچی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان سانای مامان سانای ۵ سالگی
مامان مامان رادوین مامان مامان رادوین ۵ سالگی
مامان گل پسری و دختری مامان گل پسری و دختری ۶ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ سالگی