خانمایی که اسپارتینا زدین از روز چنودم اشتهاتون کم شد

۴ پاسخ

دز اول زدم اصلا اشتها نداشتم دز دوم نسبت ب دز اول یخورده کمتره

منم میخام بزنم نمیدونم میشه دوران شیردهی زد یا نه
البته ک نمیدونمم کارم درسته یا نه چون فقط۷ کیلو اضاف دارم 😢

تو شیردهی منع مصرف داره؟

چیه این که میگی ؟؟؟

سوال های مرتبط