۹ پاسخ

شیرخشک

اب خوبه، کره خوبه، روغن خوبه، فرنی، ماست
سیب زمینی،

موز🍌🍌

من گاهی یکم سیب زمینی آبپز هم قاطیش میکنم

کره و یکم آب

کره و آب جوش

پنیر و ماست یا تو فرنی میشه

کره و یکم اب

روغن زیتون و یکم آب

سوال های مرتبط