تا کی باید آروغ بچه گرفت

۹ پاسخ

دیگه بزرگ تر بشه زود میزنه یه ثانیه بنشونیش میزنه

و منی که هنوزم میگیرم چون خیلی اَدائه😉

من ۴ گرفتم بعدش خودش خودکار میزنه

هرموقع که یاد بگیره بشینه

از وقتی غلت زد دیگه نگرفتم سه ماه و بیس روز

از وقتی غلت بزنه

منکه دیگه نمی‌گیریم

بعد ۶ ماهگی که بتونه بشین خودش اروغ میزنه بعد شیر👌🏻🌸

تا 4ماهگی

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی