دیگه بزرگ تر بشه زود میزنه یه ثانیه بنشونیش میزنه
و منی که هنوزم میگیرم چون خیلی اَدائه😉
من ۴ گرفتم بعدش خودش خودکار میزنه
هرموقع که یاد بگیره بشینه
از وقتی غلت زد دیگه نگرفتم سه ماه و بیس روز
از وقتی غلت بزنه
منکه دیگه نمیگیریم
بعد ۶ ماهگی که بتونه بشین خودش اروغ میزنه بعد شیر👌🏻🌸
تا 4ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.