۷ پاسخ

چرا این عمل انجام میدی ؟
کلی هزینه کلی درد و دوران نقاهت.ممکنه حست برای همیشه از بین بره
فقط بخاطر ی ظاهر زیبا اونم فقط خودت راضی بشی
نکن خواهر ب این چیزا فک نکن

اوندم په خوشه ولی له روم هلنایه به میردکم بلم 😐

ولا من پارکه کوتی 8ملون

ای فادیا ای فادیا لعنت بهت 😂😂😂فکر لابیاپلاستی رو انداختی تو سر زن مردم 🤣

ممکنه دیگ کلا حستو از دست بدی ریسکش بالاست

ولی میگن خطرناکه

سلام عزیزم
دوست من انجام داد حدود ۲۲تومن شد

سوال های مرتبط

مامان فندق قشنگم 💙🧿 مامان فندق قشنگم 💙🧿 ۱۴ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی